عیب نداره :(























پـــاتــــــــــــــوق دخــــــــتر پــــــــسرای بـــــاحال

خـــــــــعلی باحالــــــــــــــه

عیب نداره که " تنهایی " عیب نداره که شبا بدون " شب بخیر " می خوابی ... عیب نداره که جمله ی "دوستت دارم " رو نمیشنوی ... عیب نداره که دلش دیگه برات " تنگ " نمیشه ... عیب نداره حرفاتو باید تو تختت با " خودت " بزنی ... عیب نداره زیر بارون بدون ☂ ، باید " تنها " خیس شی ... عیب نداره که کسی نیست " درد " هاتو بهش بگی ... عیب نداره گلم ، " خدا بزرگه " اونم تنهاست ، بدون شب بخیر می خوابه ، دوستت دارم های تورو میشنوه و دلش برات تنگ میشه ! حرفاتو به اون بزن ، زیر بارون باهاش قدم بزن....

نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت19:34---21 تير 1392
سلام .به وبلاگ دوستم سر زدم نظر داده بوديد .با خودم گفتم به شما يه سري بزنم شايد شما هم دوست خوبي براي روزهاي تنهاييم باشي.مطالب دلنشين و خوبي داشتي همه را خوندم.ماشااله به اين همت.من هم مبتدي هستم.فرصت ندارم وقت بذارم نوشتن مطلب وگذاشتن عكس را ياد بگيرم شايد با كمك شما عزيز راه بيفتم.من مشهدم گذر شما افتاد قابل بدونيد09354710946

شاپرک
ساعت19:03---21 تير 1392
..::.. مثــــــــــــــــــــــــــلـ ـــــــــــــــــــ..::..
..::.. همیـــــشــــــــــــــــهــــ ــــــــــــ..::..
..::.. عـــــــــــــــــــــــــالیـ ــــــــــــــــــ..::..
..::.. بـــــــــــــــــــــــــودــ ـــــــــــــــــــ..::..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 21 تير 1392برچسب:,ساعت 18:56 توسط روژینا| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com